Economis-t

          Marcarea este un mijloc de identificare a produsului şi informare a consumatorilor.

       
   Etichetarea: repretintă orice element (matertial) scris, imprimat, litografiat, gravat sau ilustrat care conţine elemente de identificare a produsului şi care însoţeşte ambalajul produsului.

           A.Elemnte de identificare a produsului:
              ~denumirea produsului
              ~denumirea produsului sau a mărcii de fabrică
              ~denumire importatorului
              ~calitatea produsului
              ~numarul standardului de fabricaţie sau a normei tehnice
              ~data fabricaţiei sau termenul de valabilitate
              ~cantitatea ambalată

          B.Elemente de informare a consumatorilor:
             ~compoziţia chimcă a produsului
             ~condiţii de păstrare
             ~indicaţii de utilizare
             ~condiţii de întreţinere

          Modalităţi de marcare al acestor elemente:
             a)etichetare incluse, etichete litografiate cuprind şi fotografia produsului ambalat
pe banderole litografiate
             b)imprimare pe ambalaje de (hârtie,carton,materiale plastice,materiale complexe)             
             c)litografiere pe ambalaj de hârtie superioară (cerată,metalizată)
             d)ştanţare pe cutii metalice,sticlă,mase plastice
             e)ştantare şi pirogravare pe lemn

Categories:

Leave a Reply